aaab

aaablog@sent.as

شنبه، آذر ۱۶، ۱۳۸۷
تصورات بی اساس شما

ممکنه جنابعالی بالادست من باشی، ولی این باعث نمی‌شه وقتی متنی که من نوشتم رو نفهمیدی، به جای این‌که دوباره بخونیش دورش یه خط گنده بکشی به این معنی که اشتباه نوشتی. نه آقا جان، جنابعالی در حال حاضر بالادست من هستی (هرچند که ممکنه هوس کنم همین الان استعفا بدم و به این ترتیب از مقام بالادست-من-بودن خلعت کنم، در حالی که هیچ مشکلی هم برام پیش نمیاد و ده‌ها جای دیگه هستن که خیلی دوست دارن براشون کار کنم و تازه همین الان برای چهارجای دیگه هم کار می‌کنم و اگه حقوق این‌جا رو نگیرم فقط 20٪ دریافت ماهانم کم می‌شه و تازه اگه تا مدتی هیچ حقوقی هم نگیرم به اندازه کافی پول دارم که خیلی راحت زندگی کنم) بدون که نوشته من کاملا درسته و مشکل از کم‌سوادی جنابعالیه. اگه هر از چندی یه کتابی چیزی مطالعه کنین، با زبان فارسی غیر کوچه‌بازاری بیشتر آشنا خواهید شد.

ادامه ماجرا...