aaab

aaablog@sent.as

دوشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۳
بعد از مدتی زور زدن نتونستم استاد راهنما برای پایان نامم در موضوع "فلسفه ی تئوری آشوب" پیدا کنم، برای همین هم احتمالا موضوعمو عوض میکنم. موضوع جدید "فلسفه ی منطق فازی" هست و الان براش دنبال استاد میگردم. امروز با استاد منطقم صحبت کردم و فهمیدم که به جز یکی دو چیز تو بقیه ی مسایل به شدت با هم اختلاف نظر داریم، برای همین هم احتمالا ازش صرف نظر میکنم. حالا شما اگه یه استاد منطق یا ریاضی که منطق فازی، سیستم های اصل موضوعی و فلسفه ی منطق بدونه و اهل خرافه و چرت و پرت گفتن نباشه (اگه بخواد منطق فازی رو به ذن و بودیسم و فلسفه ی صدرایی ربط بده با چک و لگد باهاش برخورد میکنم) و حتا یه مقدار دیدگاه های پازیتیویستی، یا هولیستی داشته باشه می شناسین بهم خبر بدین. ترجیحا خوش تیپ هم باشه که وقتی تو جلسه ی دفاع اون ردیف جلو میشینه چشمم میفته بهش چندشم نشه...
ادامه ماجرا...