aaab

aaablog@sent.as

جمعه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۲
ممنونم که تبریک گفتین (:

در مورد سوالها ...
قیمت کتاب 3200 هست که به نسبت تعداد صفحه ی زیادش فکر میکنم مناسب باشه. راستی این رو هم بگم که امتیاز کتاب به ناشر فروخته شده و در عوض فروش کتاب هیچی به من نمیرسه <:
در مورد اینکه خارج ایران به فروش میرسه یا نه اطلاعی ندارم، ولی میتونین به سایت کانون نشر علوم سر بزنین.
طرح روی جلد رو هم طراح انتشارات تهیه کرده. من ترجیح میدادم طرح روی جلد رو خودم تهیه کنم (البته مسلما با layout کتابای کانون نشر علوم) ولی تکمیل این کتاب تو زمانی بود که خیلی کار داشتم و اصلا برام ممکن نبود. نزدیکای نمایشگاهم بود، بین امتحانای دانشگاهم بود، و زمانی هم بود که تازه وارد شرکت جدید شده بودم و هزارجور کار داشتم. آخرای کتاب خیلی هم عجله ای شد؛ مثلا برای مقدمه اصلا نتونستم وقت بذارم.

پ.ن. سولو جان، به بهانه ی دیدن دوباره ی جتابعالی هم که شده باشه بعید نیست شیرینی بدم. ولی میدونی که شیرینی رو باید به زور گرفت، همینطوری الکی نیست که لم بدین تو خونه و من براتون میل بزنم دعوتتون کنم بیاین شیرینی بگیرین ! یعنی نه اینکه نشه ها، ولی دیگه مزه نمیده...
ادامه ماجرا...