aaab

aaablog@sent.as

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۲
عکسباران دبه کرد و اسپانسر نشد !! اون هم در حالی که من گالری رو همون چند ماه پیش که صحبت شده بود به خاطر هزینه های زیادش کنسل کرده بودم و رو حساب عکسباران که گفت اسپانسر میشه موافقت کردم که نمایشگاه بذارم. عوضی، کلی بالا پایین کرده میگه 50% تخفیف میده، اون هم رو قیمتایی که بعد از 50% تخفیف باز هم از جاهای دیگه بالاتره، و تازه کیفیتش هم پایینتر ! (فقط دوامش خوبه).

حالا که اینطور شد افشاگری میکنم !
1- کیفیت چاپش از پلات پایینتره، تفکیک رنگش کمتره.
2- قیمتش دو تا چهار برابر پلات در میاد.
3- اگه پلات ها رو لمینیت کنین از نظر دوام همپای کارای عکسباران میشه.
4- تو چاپ اپتیکی عکسباران کنترل آدم روی رنگ ها زیاد نیست، کاغذاشون هم خیلی وقتا بیس رنگ داره و در نتیجه کارای سیاه سفید رو خراب میکنه.
5- قیمت دوربینای عکسباران هم بین یک و نیم تا سه برابر جاهای اصلیه (به جز بعضی دوربینای شرکتی، مثل المپیوس).

بعدا اگه چیز دیگه ای برای افشا کردن به نظرم رسید میگم <:
شما هم لطفا برای نمایشگاه به کسایی که فکر میکنین خریدار هستن بگین که بیان و کارا رو بخرن تا من ضرر نکنم (سود هم نخواستم).
ادامه ماجرا...