aaab

aaablog@sent.as

چهارشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۱
خواب امروز بعد از ظهر واقعا پربار بود !
تو خواب به فکر عکسام بودم. من 70% مواقع تو عکسام فقط از کانال قرمز استفاده ميکنم، يعني بقيه ي رنگا رو ميريزم دور. بعد عکس رو سياه سفيد ميکنم و روي اون يه تن رنگ سرد، ترکيب آبي و نيلي ميدم. تو خواب داشتم به اين چيزا فکر ميکردم و متوجه تشابه اينجور عکسام با عکساي مادون قرمز شدم، بعد با اينکه خواب بودم خيلي خوب تونستم مسئله رو تحليل کنم و به اين نتيجه رسيدم که اين تشابه به خاطر نزديک بودن فرکانس هاي نور قرمز و نور مادون قرمزه، براي همين هم شبيه هم ميشن.
از خواب که بيدار شدم يه دفعه اي اين ايده به ذهنم رسيد که بعد از اين عکاسي مادون قرمز کنم !!
تنها مشکلم اين بود که ممکن بود دوربينم توش فيلتر حذف مادون قرمز داشته باشه. الان رفتم آزمايش کردم ديدم نداره و خيلي خوشحال شدم.



اين عکسي که اون بالاس، ريموت تلويزيونمونه. ميبينين که دوربينم تونسته نورشو ببينه.
حالا در اولين فرصت ميرم ناصر خسرو فيلتر مادون قرمز ميخرم و عکاسي مادون قرمز رو شروع ميکنم.
ادامه ماجرا...