aaab

aaablog@sent.as

پنجشنبه، آبان ۲۳، ۱۳۸۱
کتاب رو انتخاب کردم و به ناشر اعلام کردم. اونا هم ظاهرا همون دیروز کتاب رو سفارش دادن ! خوشم اومد ...
البته کاملا به نفعشونه، چون چنین کتابی (راهنمای دوربینهای دیجیتال) هرچقدر زودتر بره تو بازار بیشتر فروش میکنه.
کتابش حدودا 400 صفحس ! فکر میکنم حدود 100 تا 200 صفحش به درد نخوره و حذفش کنم، و بعد حدود 100 تا 200 صفحه ی دیگه خودم اضافه کنم. خوبه، آخرش میشه همون حدودای 400 صفحه ... میتونم با پولش یه دوربین دیجیتال برای خودم بخرم <:
تو این کتابا مطالب فنی ندارن، و بیشتر کتاب در مورد اینه که مثلا چطوری عکس رو با ایمیل بفرستیم جایی ! و چیزهایی شبیه اون، که به نظر من مطالب عمومیه و لازم نیست تو چنین کتابی بیاد، و حذفش میکنم. در عوض یه سری ضمیمه در مورد تکنیکهای عکس انداختن و توضیح مشخصات محتلف دوربینها خودم اضافه میکنم. اینکه دقیقا هر قسمتی از دوربین چه کاری میکنه و چطوری رو عکسها تاثیر میذاره ...
ادامه ماجرا...