aaab

aaablog@sent.as

سه‌شنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۸۱
در مورد توضيح هاي مربوط به کنکور فلسفه ي علم، کسي که مخاطب اصليم بود تو کامنت ها چنتا سوال پرسيده بود، که فکر ميکنم ديگه نيازي نباشه اينجا جوابش رو بنويسم و ميتونم با ايميل براش بنويسم، ولي باز هم ميذارمش اينجا، بالاخره اينجا هم بايد يه جوري پر بشه ديگه <:

-1 منابعي که گفتم "کافي" هستن، ولي نه به اين معني که ميتونن باعث قبولي شما بشن، چون هيچوقت نميتونين به همه ي اونها "کاملا" مسلط بشين. چيزي که مهمه اينه که چقدر تو هرکدوم از مواد امتحاني زمينه ي قبلي داشته باشين، و اينکه چقدر از مراجع ديگه براي "جا افتادن مطالب" استفاده کنين.
-2 دوست عزيز، من تازه تو اين رشته قبول شدم و تازه پس فردا بايد برم ثبت نام، هنوز خبر ندارم وضع دانشکدش و درساش چطوره <: ولي نظر من اينه که دانشگاه هاي ايران هيچوقت نميتونه يه "علاقه مند" رو راضي کنه. اگه فقط به خاطر علاقه ميخواين برين دانشگاه، اشتباه ميکنين. من دارم اين رشته رو ميرم، چون در کنار علاقه، ميخوام تو محيط فلسفه قرار بگيرم و با آدمايي شبيه خودم آشنا بشم، و فرصت بهتري براي تحقيق پيدا کنم (ميدونين که دانشجوهاي فوق ميتونن به هر دانشگاهي برن (به خاطر اينکه دانشجوي اونجا نيستن نميتونن جلوشونو بگيرن) و از کتابخونه ي هر دانشگاهي کتاب امانت بگيرن). ولي خودمونيما، چه کسي به تحقيق اهميت ميده ؟ بعضي وقتا فکر ميکنم يه "احمقم" که وقتمو گذشتم براي اين کارا !
-3 من با اسامي آشنا نيستم، هيچوقت نتونستم بهشون اهميت بدم. نويسنده ي خيلي از کتابايي که خوندم و آهنگساز خيلي از آهنگايي رو که دوست دارم رو هم نميشناسم، چه برسه به دکتر ملکيان (: ولي تا چند روز ديگه ميتونم بهتون جوابش رو بدم.
-4 مشابه 2 (: ولي فکر نميکنم هيچوقت بتونم علاقم به فلسفه ي علم رو از دست بدم.
-6 نميدونم !
-7 سوالاي رياضي کمابيش سختن. من خودم 28% زدم ! کمترين درصدم بود ... البته به آمادگي فرد هم بستگي داره. بهترين راهش اينه که خودتون سوالا رو ببينين.
-8 چي بگم والا (:
ادامه ماجرا...