aaab

aaablog@sent.as

جمعه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۱
تابستون سال پیش یه کتاب نوشتم. دایره المعارف ایسم ها. کتابی که تا کنون به فارسی نوشته نشده، و به جز دو فرهنگ اصطلاحات سیاسی (که قسمت کوچیکی از کل کار هست) هیچ منبع دیگه ای در ایران نداریم.
بعد از اینکه کامل شد دو جا بردمش، و نخواستن. البته انتظارش هم میرفت. ناشرها برخورد خیلی دلسردکننده ای دارن. بیچاره ها تحت فشارن، از نظر مالی باید خیلی حساب کتاب کنن. البته این کتاب برگشت خوبی میتونه داشته باشه، چون تکه.
در هر صورت. تو این یک سال هیچ کاریش نکردم. چون هم درگیر کنکور فوق بودم و هم چنتا کار دیگه. امروز رفتم و با یه ناشر-محقق در موردش صحبت کردم. خوب، کارمو خواست، و قرار شد کاملش کنم و بدم برای نشر. خوب شد (:
تازه احتمالا برای قویتر شدنش از نظر معروفترین افراد اهل فلسفه ی کشور (که وقتی اسماشونو میگفت حتا منم که اسم بلد نیستم میشناختمشون) استفاده میکنیم. یعنی هر مدخلی رو به متخصصش میدیم که اگه ایرادی داره بهم بگه.
تو این کتاب اصطلاح ها (توضیح) داده شدن، و هدفم این بوده که خواننده بتونه چیزایی که توی کتاب دنبالشون میگرده رو "بفهمه".

احتمالا از فردا کار تکمیلشو شروع میکنم. میخوام اول فیلدای هنری رو کامل کنم، بعد برم سر سیاست، جامعه شناسی و روانشناسی و انسان شناسی، و بعد هم فلسفه ی محض. احتمالا فردا که رفتم بودگی رو از گالری پس بگیرم، یه سر هم به کتابخونه ی مرکز پژوهشهای علوم انسانی میزنم ببینم چه خبره.
ادامه ماجرا...