aaab

aaablog@sent.as

جمعه، آذر ۰۱، ۱۳۸۱
من وجدان درد گرفتم !
من معمولا با دوتا ديگه از دوستام يه اکانت نامحدود مشترک ميگرفتيم. معمولا از البرز ميگرفتيم که ميشد نفري 6700، و راضي هم بوديم. اين اواخر که کيفيت اونجا افت کرد بهمون يه جاي ديگه به اسم آسيا پيشنهاد شد و ما هم از اونجا گرفتيم.
اونجا 16 تومنه، و ما هم طبق يه جريانايي به جاي سه نفر شديم چهار نفر. اين سرويس واقعا عاليه. من تا حالا بوق مشغولش رو نشنيدم ! البته نميتونم بشنوم، چون اسپيکر مودمم خاموشه، ولي کلا منظورم اينه که اصلا و ابدا مشغولي نداره. سرعتش هم بين 3 تا 4 k هست.

حالا مشکل اينه که يکي از شريکا بهم خبر داد که اين ماه به طور متوسط روزي 10 ساعت از اکانتمون استفاده کرديم !!!!
اين وحشتناکه، يعني ميشه ساعتي پنجاه تومن !
بيچاره اين سرويس خيلي ضرر ميکنه، ظاهرا تازه هم راه افتاده. من وجدانم درد گرفت !

کلا الان براي راحتي وجدانم ميخوام بهتون اين سرويس رو به خاطر کيفيت خيلي خوبش به شدت پيشنهاد کنم، (هرچند که این پیشنهاد ممکنه باعث افت کیفیتش بشه !) و اميدوارم حداقل بتونم به جاي مصرف بيش از اندازه اي که کردم چنتا مشتري براشون بفرستم.

لطفا به گرفتن اکانت از اینجا جدی فکر کنین.
نمایندگی ای که ازش اکانت گرفته بودیم : 8743716 و 8743656
ادامه ماجرا...