aaab

aaablog@sent.as

جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۸۸
واژه‌شناسی هک
این سایت هک شده بود = گه خوردم، دیگه از این چیزا نمی‌نویسم!
برگزاری سه دوره آینده المپیک در ایران
کمیته بین‌المللی المپیک از ایران خواهش کرده که برگزاری سه دوره آینده المپیک رو به عهده بگیره، چون بیشتر از هر کشور دیگه‌ای قادر به حفظ امنیت مسابقاته و می‌تونه کاری کنه که دوباره روحیه ورزشکاری و انسان‌دوستی، که مدت‌هاست از این بازی‌ها رخت بر بسته، به اون برگرده. دولت ایران هنوز نظرش رو در مورد این پیشنهاد اعلام نکرده.
مایکل جکسون، مدونا و ...!
اینو ممکنه قبلا هم تو وبلاگم نوشته باشم؛ به هر حال امروز که مایکل جکسون مرد دوباره یادش افتادم. دوم راهنمایی بودم، تبلیغات رسانه‌های ایران در مورد تهاجم فرهنگی غرب خیلی زیاد شده بود و نوک پیکان این تهاجم-نامیده-شده هم موسیقی غربی بود. یه روز یکی از بچه‌های مدرسه اومد جلو و ازم پرسید "هرچی خواننده آمریکایی بلدی نام ببر"...
اون روز بود که فهمیدم به جز چند استثنا، تنها جواب بچه‌ها "مایکل جکسون، مدونا،‌... ممم، ...، مممم، همین!" بوده.
پ.ن. یعنی ممکنه خود اون آدم یادش باشه که یه روزی همچین کاری کرده و بعد وبلاگ من رو هم بخونه و بعد یه ایمیل به من بزنه بگه "من بودم!" تا منم خرکیف بشم؟
قتل مایکل جکسون به دست مزدوران BBC
شب گذشته مزدوران BBC خواننده محبوب و تازه مسلمان آمریکایی، به نام مایکل جکسون را به قتل رساندند. ظاهرا این عمل بعد از حمایت وی از رئیس جمهور منتخب ملت ایران صورت گرفته است. لازم به ذکر است که همین شبکه خبری بعد از این جنایت برنامه‌های متعددی درباره این خواننده ساخته است و از این بابت به سود هنگفتی نیز دست پیدا کرده.
لازم به ذکر است که اسناد تمام مطالب گفته شده نیز موجود می‌باشد.
پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۸
رکورد دروغ
یه نیگاهی انداختم، وقتی "دروغ" رو تو گوگل بگردیم، حدود 60٪ جواب‌ها یه جوری به احمدی‌نژاد مربوط می‌شه. امیدواریم که در چهار سالِ پیش رو، این رقم به کوری چشم دشمنان به 100٪ برسه.
دوشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۸
مشکل حرکت‌های این روزا
چنتا مشکلی که این مدت تو حرکت‌های مردمی به نظرم اومده:
1. حرکت‌های احساسی نتیجه مطلوبی ندارد؛ سعی نکنین حرکت رو احساسی کنین.
2. حرکت‌های انقلابی معمولا نتیجه مطلوبی ندارن؛ سعی کنین مسایل رو ریشه‌ای و دایمی کنین. رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.
3. آدم نباید دو بار از یه سوراخ گزیده بشه؛ بعضی راه‌هایی که بعضی‌ها برای به نتیجه رسیدن بهش امیدوارن و سعی می‌کنن ازشون استفاده کنن همون راه‌هایی هستن که به شکل‌های دیگه باعث به وجود اومدن مشکلایی شدن که الان دنبال راه حلشون هستیم.
4. قرار نیست خر عوض بشه و پالون ثابت بمونه؛ این‌که کسی به خشونت اعتراض داره چطوری می‌تونه معنی داشته باشه، وقتی که اگه اون آدم امکانش رو داشته باشه خشونت به خرج بده، در مقابل کسی که با خشونت باهاش برخورد می‌کنه؟
اعتراض
هفته بعد همین موقع: به نشانه اعتراض، اعتراضی کوبنده، فردا ظهر راس ساعت 12 همگی تو دلمون می‌گیم "گه!"
لطفا در پخش این اطلاعیه همکاری کنین.
جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۸
تقلب
این روزا همش یاد اون روزایی میفتم که به خاطر تقلب تو مدرسه می‌گرفتنم... الان می‌تونم ازشون شکایت کنم؟
سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۸
بازبینی آرا

اگه یه روز اعلام کنن که می‌خوان آرا رو بازبینی کنن، از همین الان تصویر احمدی‌نژاد جلو چشممه که میاد با اون لبخند بی‌مثالش می‌گه که بله… ما توجه شدیم که دشمن توطئه کرده تو انتخابات اشتباهاتی به وجود بیاد. بعد از پیگیری‌های زیاد متوجه شدیم همینطوره و انقدر پیگیری کردیم تا بلاخره مراجع مربوطه قبول کردن که آرا رو بازبینی کنن.

بلاگر رو هم بستن

بلاگر رو هم بستن که تو وبلاگامون ننویسیم… این رو هم نوشته نشده فرض کنین.

دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸
تبریک
جناب آقای احمدی‌نژاد؛ هشتمین پیروزی پیاپی و قانونی جنابعالی را در انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گوییم.

جمع کثیری از هواداران
شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸
درس شب امتحان
همیشه احساس می‌کردم مردم زیاد از حد انفعالی برخورد می‌کنن، الان موندم که چطور انقدر فعال دارن عمل می‌کنن؛ حتی احساس می‌کنم یه کم زیادیه.
ولی حالا بین خودمون باشه، احساس می‌کنم مثل درس خودنِ شب امتحانه؛ این واکنش نشون دادنا اگه به جای ناگهانی و شدید و انقلابی بودن دایمی و به اندازه باشه، احتمالا وضع خیلی بهتر می‌شه.
تبریک
پیروزی چشمگیر آقای ا.ن. با کسب 118.4٪ آرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر تمام هم‌میهنان و شگفتی‌آفرینان مبارک باد.
آآآآآی نفس‌کش!
تقلب انواعی داره و با هدف‌های مختلفی می‌تونه انجام بشه. این مدل عدد‌سازی که من می‌بینم هدفش اینه که روی وجود تقلب تاکید کنه و تو این مایه‌هاس که...
آره که تقلب کردیم دااااش، می‌تونیم، می‌کنیم... حرفی هسسس؟
انتخابات
به همین راحتی؟
دوشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۸
وقاحت
امروز دیگه وقاحت یه معنی بیشتر نداره...
می‌گین نه، برین تو گوگل سرچ کنین.
یکشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۸
تبلیغاتِ بومی
کسایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ایران پوستر تبلیغاتی به زبان انگلیسی می‌دن، مخاطب رای دهنده خارجی دارن؟؟
گل‌فروش
همین الان متوجه شدم که تا حالا تو عمرم گل‌فروشی‌ای ندیدم که یه خانوم توش گل رو آرایش کنه.
فراموشی...
این آدمایی که رقیب احمدی‌نژاد شدن رو همه می‌شناسیم، ولی چون مقابل اون قرار گرفتن و بهش گیر می‌دن یه دفعه‌ای برای بعضی‌ها تبدیل شدن به قدیس و فکر می‌کنن هیچ ایرادی به اونا وارد نیست! عجیبه‌ها...
دروغ
چندی پیش در مورد انواع دروغ توضیح دادم؛ خواستم این توضیح رو اضافه کنم که دروغ احمدی‌نژادی بر خلاف اون چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنن حداکثر شدت دروغ نیست؛ بلکه حد اونه، یعنی می‌شه بهش نزدیک شد، ولی نمی‌شه بهش رسید.
دشمنان
کدوم خری اولین بار گفته "دشمنان دشمنان ما دوستان ما هستن"؟